Monday, August 3, 2009

Kaos.

Ma ei ole kunagi mõistnud inimeste vajadust enda ümbrust hävitada, aga ometi kohtan ma seda iga päev. Eile nägin Prismast väljuvat noormeest, kes haaras markeri ja asus kohe ukse kõrval olevat seina sodima. Täna viskas üks vene neiu bussi uksest välja musta salhvräti ja soomlased jätsid sadamas katki läinud käru tee peale vedelema. Miks küll inimesed külvavad enda ümber aina kaost? Kas see tuleb kodusest kasvatusest või on see lihtsalt meie ühiskonnas kombeks?
Usun, et meid ümbritsev keskkond provotseerib egotsentrilist mõtlemist (mina teen, mis mina tahan) või leitakse ammu kulunud vabandus enda õigustamiseks (kõik ju teevad nii).
Vahel ma tahaks neid inimesti tutistada, kuid ma kaldun arvama, et sellest lihtsalt ei piisa, et mu sõnum neile ka kohale jõuaks...

Siin vist ei jäägi muud üle, kui olla ise piisavalt heaks eeskujuks. Näiteks eile korjasin ma ühe karbi bussipeatusest üles ja panin prügikasti. Selle peale vaatasid kaks naist mind suure imestusega, justkui mul oleks midagi viga...

Võib-olla ma reageerin natuke üle, aga ma ei suuda ikkagi mõista, et kust küll sellised inimesed tulevad...

No comments:

Post a Comment