Thursday, September 24, 2009

Life is a mystery....

Elie oli mul täiesti erakordne päev, sest kõik oli lausa ebamaiselt täiuslik ja seda juba varasest hommikutunnist alates. Ilm oli imeilus ning lõuna ajal pidasin Andreasega Toomemäel piknikut ;). Pärastlõunal avastasin enda jaoks botaanikaaia pargi, kus tundsin end kui Alice imedemaal. Tundus, et kõik, mis minuga juhtus oligi natukene ebamaine või justkui vaataksin ma filmi, taipamata, et peategelane olen mina ise. Vahepeal sai natuke kooris lauldud ja seejärel sõpradega Indigolaste kontserdil käidud, mis oli nii-nii hea! Lausa nii hea, et tahtsin sellesse hetke tarduda, et need maailma ilusaimad laulud saaksid veelgi kauem kesta. Pärast kontserdielamust jätkus mu tore päev Andreasega filmi vaadates ja seejärel tema kaisus uinudes, suutmata isegi uskuda kuivõrd ideaalne kõik on olnud...
Tartus on vahva ja ma loodan, et selliseid ununematuid päevi tuleb veel teisigi! Pai.

No comments:

Post a Comment