Thursday, July 15, 2010

12/56

Minu jaoks oli päris naljakas näha, et nenede suures kaubanduskeskuses, kus on toidupood nimega Carrefour (e.k ristmik, risttee ja mis on umbes sama suur, kui kolm Rimi kokku), on tööle palgatud inimene, kes istub ja kaalub puuvilju klientidele. Ta ümber oli umbes kolm või neli kaalu ja kogu suur puuviljaosakond on tal pähe õpitud, sest ta teadis kohe, mis nuppudele vajutada :D
Kuna Sylvie'le ja Solnene'ile meeldib hästi süüa, siis on nad mulle juba mitmeid erinevaid asju tutvustanud. Viimasteks avastusteks on olnud roosi õielehtede moos ja kastanipüree! Mõlemad on imehead...Ja part mee ja viigimarjadega viis lausa keele alla!
Täna juhtus aga midagi huvitavad! Mulle helistati ühest firmast ja pakuti tööd! :P Selline firma nagu Runway - International customer contact (vt runway.ee) otsib prantsuse keele oskajaid inimesi, kes tegeleksid nende prantsuse klientidega. Ma väga ei hakanud süvenema, sest seletasin kohe, et ma olen suve lõpuni Prantsusmaal ja mul ei oleks lihtsalt võimalik neid aidata. Aga nad ütlesid, et kui ma peaksin huvituma, siis võtku ma ainult ühendust. Ja et kui ma muidu Tartus elan, siis nad võivad mulle isegi poole kohaga tööd pakkuda! :D Nu vähemalt on rõõm kuulda, et mu prantsuse keele õpingutest on ikka kasu olnud ja tööturul on see hinnatud. Annab väheke lootust tuleviku osas! Kohe kindlam tunne on, kui tead, et su õpingud kannavad kunagi vilja...

No comments:

Post a Comment