Monday, July 19, 2010

16/56

Päevad ei ole tõesti vennad. Eile polnud just minu päev - lõin käe valusasti ära ja murdsin küüne, pidin ühe tunni rohkem töötama ja lõpuks jäin rongist kah maha. Aga täna oli kõik juba päikesepaistelisem, nii ilm kui ka mu meeleolu! Mind üllatas täna see, kui elav võib olla kujutlusvõime. Möödusin aednikust, kes parasjasti muru niitis ja see lõhn ja heli olid nii tuttavad ja ehtsad, et silmad sulgedes oli mul justkui tunne, nagu oleksin oma koduaias ning venna muruniiduki müra saatel naudin värsket äsjaniidetud muru lõhna!
Üldse on huvitav, kuidas mõned asjad püsivad ajas muutumatuna, teised aga muutuvad silmmärgatavalt. Näiteks istus perroonil mu kõrval üks suur mustanahaline naine, kes oli lausa klammerdunud oma raamatusse - ta luges piiblit. Raamatut, mis on juba aastasadu vana. Aga rongis üllatas mind hoopis üks ärimehe välimusega mees, kes oma i-phone'iga mängis. Ta mängis monopoli lauamängu. Ei mingeid täringuid, kaarte ega mängulauda - kõik oli visuaalsel kujul väikeses nelinurkses digipildis olemas...
Minu peamine ajaviide rongis on lugemine. Juba kolm raamatut on läbi. Viimane oli Georg Orwell "1984". Soovitan!!! Ma ei hakka siinkohal arutlema sisu ja teose idee üle, sest see raamat on niivõrd laiahaardeline, sügavamõtteline ja erinevaid teemasid käsitlev, et siia blogi sissekandesse ei mahuks lihtsalt kõik ära! Aga soovitan endiselt, kuigi see on väga raske ja tõsine teos. Mul tekkis kohe lugemise ajal juba tunne, et ma tahaks nii väga seda kõike arutada emakeele tunnis koos Toivo Linnu ja teise õpilastega. Saada teada mida nemad tundsid ja arvasid ning seejärel oodata õpetaja Toivo valgustavat seletust! :P...Vanad head ajad... Möödunud aegu jääb vist igavesti taga igatsema.

1 comment:

  1. Valgustav seletus on küll... noh, see valgu-nali. Aga jah, tean, mis tunne sul on - tahaks Toivot ja kooli ja RAMingust :) Loodan, et su suvi on ikka väga tore seal! Ehk-ehk näeme ka kui tagasi tuled!

    ReplyDelete