Tuesday, July 6, 2010

3/56

Kuna ma lahkun kodust hommikul väga vara, siis see aeg, kui ma rongi peale lähen, ma lausa lõdisen. Hommikuti on õues jube külm, aga päevapeale läheb mõnusalt soojaks. Olen Prantsusmaal olnud nüüd juba 2 ja pool nädalat ja selle aja jooksul on olnud ainult üks vihmane päev. Ilmaga on igatahes vedanud siiani.
Täna räägiti meile Disney's kui tähtis on hügieen restoranis töötades ja õpetati kassasid kasutama. Väga keeruline polnud, aga prantslastel on ju moes tšekkide ja toidukupongide kasutamine, ning minu jaoks on see midagi väga võõrast. Väga paljud maksavad nendega ja siis ma pean tšeki peale summa trükkima masinaga ja kirjutama üles isiku andmed id-kaardilt jmt. Kuna neid tšekke, disney sooduskuponge ja muid kuponge (reisi-, söögikupongid, mis firmad oma töötajatele annavad) on nii palju erinevaid, siis see ajas küll mul juhtme kokku. Aga eks ma õpin nad ära, kui ma päriselt tööle hakkan (reedel).
Nüüd on mul 2 vaba päeva. Mõnna, selline tunne, et ei teagi, mis oma suure vaba ajaga peale hakata. Eiei, tegelikult on mul lausa nimekiri juba asjadest, mis vajavad tegemist! :D
Hommikul sain aga hea uudise - sain endale uue täditütre! Pisike ja enneaegne, aga õnneks täitsa hea tervise juures :). Palju õnne Lainale, Tarmole ja Frankile!

Pildil: Meie saabumine Orsay'sse. Keskel ema Sylvie ja paremal Solène ning vasakul koer Misty

No comments:

Post a Comment