Monday, July 5, 2010

2/56

Möödunud on kolma aastat, mil ma viimati Prantsusmaal käisin. Nüüd olen tagasi Orsay's uusi kogemusi jahtimas ja prantsuse keelt praktiseerimas. Disney'sse tööle tulemisel on nii omad head, kui halvad küljed. Ma pole just eriti vaimustuses oma kiirtoidu restoranist ja parki jõudmiseks kulub palju aega, aga samas on mul imearmas oma majake Solène'i pere juures. Mu töötunnid on täitsa inimlikud, päevas 7 tundi ja 5 korda nädalas. (Mõned peavad vahel oma tööpostil olema kuni südaööni, sest park pannakse kinni 11 õhtul ja sellele järgneb koristus). Mu meeskond on siiani olnud hästi sõbralik, kuigi nii palju mustanahalisi pole ma kunagi ühe korraga näinud :P. Palga üle kah eriti nuriseda ei saa, täitsa okey on. Lisaks maksab Disney peaaegu kinni ka mu lennupiletid ja transpordi kodust tööle. Tore on suhelda teistest rahvustest noortega ja ka eestlasi kohata. Meid on siin täitsa palju, vist peaaegu sada. Kuid kõige positiivsem on ehk see, et Disneysse tulek oli see väike tõuge, mis andis ajendi Andreasel alguses minuga koos tulla ja veelta ühe nädala Lõuna-Prantsusmaad avastades ja teise nädala Orsay's puhates ja Pariisi avastades! Lisaks jõudsime käia ka kahepäevasel reisil Britanniasse, kus külastasime kuulsat saart Mont-Saint-Michel. Meil on nüüd mõlemal hästi palju ilusaid mälestusi oma "moosinädalatest" ja selle üle on mul ainult hea meel...pildid: Nizza rand & Mont-Saint-Michel

No comments:

Post a Comment